nyårslöften

När det pratas om nyårlöften hit och dit så har jag kommit på att jag har nog aldrig hållit mitt nyårslöfte. Jag tror jag inte ens kan minnas mina löften, men det har väl varit typ "inte äta godis eller sötsaker" som alla nog har lovat sig själv nångång och sen går det en vecka och så har man brutet det. haha 
 
Den här gången har jag verkligen tänkt vad jag ska ha för nyårlöften och så tänkte jag hur det här året har varit och jag kan bara se mörka dagar, jag får sån panik att jag har slösat bort så många dagar på att må dåligt! usch. 
Så ett av mina löften är att det inte ska bli lika som 2012 utan jag ska göra något bra av det, minnas varje dag och framför vara lycklig!
Så det får bli ett av mina löften och sen har jag ett till men det är en hemlis ;)
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: