friendship never ends

Det finns en människa som tar upp en stor plats i mitt hjärta. 
En vän som jag vet alltid finns där vad än klockan är på dygnet. En vän som jag kan säga vad som helst till och jag vet att det stannar hos henne, hon är lite av min andra halva. Vi har delat skratt, gråt, tankar och massa annat. 
Nu när jag har flyttat ifrån henne så varken hörs eller syns vi speciellt ofta men jag vet att hon alltid finns där.  
 
& vet ni vad, jag tycker det är så grymt skönt att jag vet det! 
Men just nu är saknaden efter henne lite väl stor.. 
 
 
min fina johannis ♥
 

Kommentarer
Johanna

Åh min söta lilla Maja :) jag älskar dig så otroligt mycket min aabv. Saknar dig till tusen och hoppas vi snart träffas igen! Puss och kram :)




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: