sunday

Godmorgon på er! 
Idag är det söndag och det betyder att jag far tillbaka till Torps och att det är skola imorgon, wehå! 
Nu på morgon har jag hunnit med att duscha, målat naglarna, packat ihop lite tills jag ska åka och nu spelar jag och fis Lisa just dance på wii. jag älskar det spelet! Sen måste jag verkligen ta tag i pluggandet, så typiskt mig att vänta tills sista minuten.
 
Annars så var gårdagen jätte bra! Jag och Amanda åkte till ström och luchade med Anna sedan kollade vi innebandy match. När vi kom hem och hade ätit middag tog jag och Lisa skoter och var ute och körde en sväng. När jag väl kommit hem från skoter turen så hade det kommit tre fina flickor som ville ut på äventyr. Så då hann jag med de också! 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: