my year

 
Hade skridskomys, köpte min rosa skönhet. Tog mitt Fakking KÖRKORT och myste som vanligt med min Sofie, på vårat vis!
 
 
 
Sofie gjorde de mörka dagarna alltid ljus. Spenderade en hotellnatt med två fina skatter i sundsvall, lite spontant sådär. Även Marielle fyllde mina dagar med lycka!
 
 
Busade med min Julia, reflexväst promenader som två köttbullar. Besökte huvudstaden och såg AVICII <333 (bästa). Hann även med en fet bulle med käringa mi!
 
 
 
 
Vinterprofil med min älskade klass, oförglömligt sjukhusbesök för lilla Jullan. Tog även med tösen hem för att fira påsk vilken också blev oförglömligt. Tidig morgon med huvudverk på (vems?) cykel.. Tur att jag kunde samla energi på fjället. 
 
 
Tränade med två muppar och hade mina mjousisar på besök i torpis. Tog även en tripp till Svalleballe och blev hel. 
 
 
 
Välkomnade hem mina tjejer från praktik i USA, firade deras student både i torpis, stockholmia och götet. Ullared och familjesemester. Att veta att dessa solstrålar inte skulle komma tillbaka till hösten var jobbigt. 
 
 
 
Började jobba som badvakt, drack mest kaffe innan solen började skina. Blev en tripp till Backe och massa bad också. 
 

Kommentarer
barielle

Puss 💖💖💖

Anonym

Vad är det för märke på byxorna du har på bilden i Svalbard, de mörkblåa? De är hur fina som helst :)

Anonym

Vad är det för märke på de mörkblåa byxorna du har på Svalbard bilden? De är hur fina som helst! :)




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: