delad, på mitten.. typ

Idag är verkligen inte min dag. Jag känner mig som en tomburk och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. 
Ord som klyver mig på mitten, tankar som gör mig galen och saker som får mig att gå itu. Att behöva gå runt med ett leende som inte ens är äkta så bestämde jag mig att åka hem över helgen för att vara hemma i mamam&pappas famn. 
Så just nu sitter jag mot tåget mot Östersund där jag ska träffa Lena en snabbis sedan hem. 
 
Vill inte sprida någon negativ energi men alla har sånna här svackor i livet, kan vara skönt att veta, för då kanske man inte känna sig så ensam.
 
Ha en super bra tordag kväll kära ni!
 
 
 

Kommentarer
l i n n e a ♥

Puss på Maja, ha det så bra hemma! <3

Svar: tack Linnéa <3
Maja Nilsén

       http://alsbergs.devote.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: